W Olsztynie rozpoczęło się wiosenne płukanie sieci wodociągowej

W Olsztynie rozpoczęło się wiosenne płukanie sieci wodociągowej

W Olsztynie rozpoczęło się wiosenne płukanie sieci wodociągowej. Woda może być mętna, ale będzie nadawać się do picia.Podczas czyszczenia sieci mogą pojawić się problemy ze spadkiem ciśnienia, a nawet brakiem wody.

Dziś i jutro czyszczone będą sieci na osiedlu Zielona Górka, Osiedlu Przemysłowym i Osiedlu Mazurskim.

Harmonogram płukania:

31 marca – 1 kwietnia 2014 r. – sieci wodociągowe na osiedlu Zielona Górka, Osiedle Przemysłowe, Osiedle Mazurskie

2-3 kwietnia 2014 r. – sieci wodociągowe na osiedlach Likusy, Grunwaldzkim, Stare Miasto, Śródmieście

4-5 kwietnia 2014 r. – sieci wodociągowe na osiedlach: Zatorze, Pojezierze, Kościuszki

6-7 kwietnia 2014 r. – sieci wodociągowe na osiedlach: Nagórki, Jaroty, Podgrodzie, Generałów

8-9 kwietnia 2014 r. – sieci wodociągowe na osiedlach: Likusy, Gutkowo, Brzeziny, Słoneczny Stok, Kortowo

10-12 kwietnia 2014 r. – sieci wodociągowe na osiedlach: Dajtki, Redykajny, Łupstych

Źródło: http://wiadomosci.onet.pl/olsztyn/woda-w-olsztynie-bedzie-metna-ale-zdatna-do-picia/gp91b

Previous Zmiany w rozkładach jazdy olsztyńskich autobusów
Next Noc Sów w podolsztyńskich Kudypach

You might also like

Bez kategorii

Dziś obchodzimy Europejski Dzień Walki z otyłością

Słodycze to problem numer jeden! Dlaczego liczenie kalorii powinno być na drugim planie i jak wyeliminować cukier z diety – wyjaśnia dr inż. Anna Hinburg, dietetyk ze Szpitala Dziecięcego w

Wiadomości Olsztyn

Odnowiony parking przy Manhattanie jest już dostępny dla kierowców

Około trzech miesięcy trwały prace związane z budową od podstaw parkingu między pl. Pułaskiego a ul. Kościuszki. Kierowcy mogą już korzystać z placu, którego funkcjonalność została znacząco poprawiona. Kierowcy mają

Wiadomości Olsztyn

Fundacja Dr Clown poszukuje wolontariuszy z Olsztyna

Fundacja Dr Clown poszukuje wolontariuszy z Olsztyna, chętnych do pracy na rzecz chorych dzieci. Wolontariusze otrzymają wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne, aby wczuwać się w potrzeby psychiczne dzieci, rozładowywać stresy