Łynostrada zwyciężyła w głosowaniu na  Olsztyński Budżet Obywatelski

Łynostrada zwyciężyła w głosowaniu na Olsztyński Budżet Obywatelski

Wiemy już które projekty zwyciężyły w głosowaniu na Olsztyński Budżet Obywatelski. Zdecydowanym faworytem w kategorii projekt ogólnomiejski był szlak pieszo – rowerowy, czyli Łynostrada.

Przez dwa tygodnie mieszkańcy Olsztyna mogli decydować o tym, które projekty będą zrealizowane w następnym roku. W tegorocznym głosowaniu wzięło udział kilka tysięcy mieszkańców Olsztyna. Złożono ponad 200 wniosków, oddano ponad 14 tysięcy głosów.
W kategorii ogólnomiejskiej na  Łynostradę oddano blisko 2,5 tys. głosów. Miasteczko ruchu drogowego otrzymało ponad 750 głosów, ai remont ciągu ulic: Marcina Kromera i Zyndrama z Maszkowic niecałe 600 głosów.
Wśród projektów osiedlowych największe poparcie spośród wszystkich zyskał projekt nr 22, czyli wykonanie parkingu przy ul. Pstrowskiego 38 oraz chodnika przy ul. Gdyńskiej, który otrzymał 776 głosów.

http://www.obo.olsztyn.eu/obo/aktualnosci/article/lista-zwycieskich-projektow.html

Previous Olsztyn będzie miał ekspresowe połączenie z autostradą A1
Next Trwa kompletowanie załogi do pracy na lotnisku regionalnym w Szymanach

You might also like

Wiadomości Olsztyn 0 Comments

Czeka nas wyjątkowo atrakcyjny weekend w mieście

Festyn „Bezpieczny Olsztyn”, piknik „Druga strona Łynostrady”, a na zakończenie koncert grupy Czerwony Tulipan – to jedne z najciekawszych propozycje na najbliższy weekend w Olsztynie. W sobotę w ramach Europejskich

Wiadomości Olsztyn 0 Comments

Olsztyńskie Planetarium i Obserwatorium Astronomiczne nagrodzone prestiżowym certyfikatem

Olsztyńskie Planetarium i Obserwatorium Astronomiczne otrzymało certyfikat przyznawany przez największy na świecie serwis turystyczny TripAdvisor. O wyróżnieniu dla naszej instytucji zdecydowały głosy odwiedzających ją turystów i olsztynian. TripAdvisor to serwis

Wiadomości Olsztyn 0 Comments

Olsztyn doceniony za kampanię popularyzującą Kopernika

Olsztyn został doceniony za ubiegłoroczną kampanię promocyjną popularyzującą postać Mikołaja Kopernika oraz jego związki z miastem i regionem. Samorząd olsztyński zajął drugie miejsce w konkursie Tourism Trends Awards. Olsztyn ustąpił

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.