Trudne warunki drogowe w regionie

Trudne warunki drogowe w regionie

W woj. warmińsko-mazurskim po nocnych opadach śniegu panują rano trudne warunki drogowe, m.in. na drogach prowadzących do przejścia granicznego w Bezledach – poinformowano w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

W nocy z niedzieli na poniedziałek w woj. warmińsko-mazurskim spadło kilka centymetrów śniegu, a temperatura spadła poniżej zera, przez co na drogach zrobiło się ślisko. W całym regionie należy się liczyć z lokalną śliskością oraz zajeżdżonym błotem.
Błoto pośniegowe występuje m.in. na drodze nr 51 na odcinku z Dobrego Miasta do granicy w Bezledach, między Bartoszycami a Biskupcem oraz w okolicach Giżycka.
Najtrudniej po drogach wojewódzkich jeździ się w okolicach Olecka, gdzie spadło nad ranem ok. 3 cm śniegu. Ślisko jest w poniedziałek rano także na osiedlowych uliczkach Olsztyna.

ŹRÓDŁO: http://wiadomosci.onet.pl/olsztyn/trudne-warunki-drogowe-w-regionie-zalega-bloto-posniegowe/xcn8m

Previous Ruszył 22. Finał WOŚP
Next Tragiczny bilans weekendu na drogach województwa

You might also like

Wiadomości Region

Od początku roki już 130 kierowców z Warmii i Mazur straciło prawo jazdy za zbyt szybką jazdę

Od stycznia już 130 kierowców z Warmii i Mazur straciło prawo jazdy za przekroczenie prędkości .Od początku roku warmińsko-mazurscy policjanci codziennie zatrzymują, średnio, dwa prawa jazdy za przekroczenie dopuszczalnej prędkości

Wiadomości Region

Nowy kurator oświaty odebrał nominację z rąk wojewody

Wieloletni nauczyciel historii i radny Olsztyna z klubu PiS Krzysztof Marek Nowacki odebrał w poniedziałek nominację na kuratora oświaty w woj. warmińsko-mazurskim. Nominację na stanowisko kuratora wręczył Nowackiemu wojewoda warmińsko-mazurski

Wiadomości Region

“Wędrowna Akademia Kultury” dofinansuje edukację kulturalną

Nawet 5 tys. zł dotacji można uzyskać na realizację pomysłów związanych z edukacją kulturalną. Celem konkursu “Wędrowna Akademia Kultury” jest propagowanie współdziałania pomiędzy sferą kultury, a sferą edukacji w realizowaniu