Olsztyn doceniony za kampanię popularyzującą Kopernika
Olsztyn został doceniony za ubiegłoroczną kampanię promocyjną popularyzującą postać Mikołaja Kopernika oraz jego związki z miastem i regionem. Samorząd olsztyński zajął drugie miejsce w konkursie Tourism Trends Awards.
Olsztyn ustąpił jedynie kampanii crowdfundingowej Letters from Sopot, której celem było otwarcie kolejnego interaktywnego muzeum Ludwiga Plentego. Wręczenie nagród w konkursie odbyło się wczoraj w Gdańsku podczas konferencji “Nowe Trendy w Turystyce 2018”, organizowanej przez Gdańską Organizację Turystyczną. Nagrodę w kategorii “Kampania produktu turystycznego” w imieniu Olsztyna odebrał Krzysztof Otoliński, dyrektor Biura Promocji i Turystyki w urzędzie miasta.
o już kolejna nagroda dla Olsztyna za popularyzację wybitnego astronoma. W ubiegłym roku miasto zwyciężyło w konkursie PRO Warmia i Mazury pod auspicjami Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
https://olsztyn.onet.pl/olsztyn-nagrodzony-za-promocje-mikolaja-kopernika/scl9lzk
You might also like
Policja poszukuje sprawcy napadów na olsztyńskie sklepy
Policja poszukuje mężczyzny, który już osiem razy mógł napaść na sklepy w Olsztynie. Za pomoc w schwytaniu go wyznaczono 3 tysiące złotych nagrody. Do ośmiu przestępstw doszło w ciągu ostatnich
12 stycznia XXII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
12 stycznia w całym mieście eksploduje XXII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku zebrane pieniądze przeznaczone zostaną na zakup specjalistycznego sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej i godnej opieki
Olsztyński Szpital Miejski zmienia zasady funkcjonowania w związku z zakażeniem koronawirusem
Zmiany w funkcjonowaniu Szpitala Miejskiego w Olsztynie po wykryciu przypadków zakażenia koronawirusem w placówce. Decyzją kadry zarządzającej zamknięto blok operacyjny w budynku przy ul. Niepodległości 44, wstrzymano przyjęcia do oddziałów